Google+ Followers

2013. május 27., hétfő

Állatos-autós játszószőnyeg csakis kiscsajoknak

Apa átvette ma a csajokat, így végre elkészült az állatos játszószőnyeg az én pirinyómnak. Persze a nagytestvérei rögtön birtokba vették, de úgy tűnt, a kicsi ezt cseppet sem bánja... Na mindegy, a lényeg, hogy valaki értékelje (később persze ő is élvezte, amikor a nagyok nem voltak itthon, hogy kitúrják)... Állatos, mert az állatokat szeretjük, főleg a kutyusokat ("vava", de gyakran hangzik baba-nak), amúgy is majdnem minden állat vava, még mindig. :) Autós, de nem fiús egyáltalán, a sok rózsaszín miatt, amiből sosem lehet too much. ;)
Szerintem nagyon retro, a mintája gyerekkorom ágyneműjét juttatja eszembe. :)
Elkészítése sem bonyolult: víztaszító hátlapja (kültérre szánom elsősorban, amikor picit hűvöskés a föld vagy nedves a fű) és mintás előlapja közé vatelint varrtam, hogy pihepuha legyen, a mintákat körbekukacoltam (illetve csak próbáltam, mert egy régi Toyotám van, kukacolótalp nélkül), zsebet és szegőt varrtam rá. A maradék anyagból csörgős kis játékra és applikációkra is futotta. És ha tudnátok, mennyiért vettem az anyagot.... ;)  Az eredmény:




Mindenképp jön majd még rá tépőzár és vállpánt, de ezeket csak utólagos bütyköléssel merem bevállalni. 
A takaró szegéséhez itt találtam segítséget. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése