Google+ Followers

2013. május 27., hétfő

Farmer szívecske bross vagy hűtőmágnes

Egy ideje kerülgetek egy kupacka maradék farmeranyagot. A nadrágot, amit ebből varrtam, már rég elhordtam. Szakad a jégeső, a picurkám alszik (kivételesen), a nagyok az apjukkal beszorultak a játszótér eresze alá, így van időm megvalósítani ezt a mini-projectet. Az ötletet Sachiko farmervirága adta.


kell hozzá:
maradék farmeranyag
gyöngy(ök), és / vagy szép gomb (én egy elszakadt hajgumi díszét használtam)
erős cérna és tű, jelölőceruza, kartonpapír (sablon kivágásához, én ezeket szabad kézzel rajzoltam, lustaságból mert az egyenetlenségek szerintem külön bájt kölcsönöznek a kész műnek  ;) )
vonalzó vagy centi
varrógép (opcionális), kézzel megvarrható
mágnes vagy bross alap

Maradék farmeranyagból eltérő nagyságú, tetszőleges számú szívecskét vágunk. A méretbeli különbség jól látható legyen, de minél kisebb a különbség a rétegek mérete között, annál testesebb lesz a kész szívecske. Én ekkorákat vágtam ki, majd meglátjuk alapon, és mivel a farmeranyagom eléggé tartás nélküli, mindegyiknek hátlapot is vágtam:



Ha van varrógéped, öltsd körbe a szívecskét, így kevésbé fog fesleni. Hímzésmintával is lehet, azt nem próbáltam. De ha nincs géped, az sem baj, tudod, rusztikus báj. :) Én találtam egy szép csilivili cérnát, ezzel varrtam körbe.





Ha hűtőmágnesnek szánod (bross alapom nem volt), a legalsó két réteg közé varrj be egy erős mágnest, egyébként csak simán varrd össze a rétegeket középen, majd varrd rá a díszítést is. Voila! A szép dolgoknál jobban már csak a szép ÉS hasznos dolgokat szeretem! 

Hm, azt hiszem, itt sem állok meg egynél.... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése